Počátky kapely (2004-2005)

Kapelu v roce 2004 zakládá Tomash Nahum a Pavel Balcar. Po několika zkouškách hned vyráží do klubů a již první koncert je nadšeně přijat. Kapela pokračuje v koncertní činnosti a ve zkušebně nahrává pro vlastní potřeby demo Unhuman.

 

Doba nuceného spánku (2006-2009)

Po slibném začátku se kapela ukládá ke spánku. Dva členové základní sestavy jsou dlouhodobě v zahraničí a zároveň natrvalo odchází bubeník a baskytarista.

 

Éra debutového alba (2010-2015)

Po obnovení kapely a dlouhém výběru bubeníka se kapela ustálí. V sestavě Tomash Nahum (g), Pavel Balcar (v), Jan Balcar (bg), Michal Blaha (d) a Roman Ševčík (g) tvoří kapela nový materiál. První rok probíhá ve znamení koncertů a příprav na debutové album. To kapela natáčí na přelomu roku 2011 a 2012 ve studiu Mroš a pod názvem The Gates Are Open jej vlastním nákladem v roce 2012 vydává a distribuuje. Kapela, která si vše zajišťuje sama, nechce kampaň tříštit, a proto album masivně podporuje recenzemi, koncerty a rozhovory zatím pouze v České Republice a Slovenské Republice. Album bylo podpořeno 70 koncerty.

 

Současnost

Následovníka debutu kapela připravuje už od roku 2014. Na začátku roku 2015 vstupuje s novým materiálem do studia, ovšem vytíženost kapely a zvýšené nároky na její členy před vydáním alba pohnou sestavou. Bubeník Michal a kytarista Roman odchází. Kapela však velice rychle posílí o skvělé muzikanty. Okamžitě se kytary chopí mladý talent Michal Kapec a bicích zkušený Tom Brighter ze slovenských Revenge Division. V nové sestavě kapela vstupuje v září 2015 do studia GM, aby zachytila nový feeling kapely, obohacený o mladou krev. 1. listopadu 2015 konečně vychází album, na které fanoušci kapely netrpělivě čekali. Vydání se ujal mladý ale agilní label Musick Attack Production, který albu zajišťuje celosvětové promo.

 

OBSAHOVÁ KONCEPCE NOVÉHO ALBA

Tematicky album navazuje na debut „The Gates Are Open“ a zásadním způsobem posouvá jeho apokalyptické téma dál. Zatímco debut přišel pouze s vizí apokalypsy, feelingem jejího blížícího se příchodu, a zprávou, že jí již nic nestojí v cestě ("brány jsou otevřeny"), nové album reflektuje její rozpoutání. To, co bylo "na spadnutí" nyní skutečně začíná. Již v reálném čase vidíme vzrůstající chaos ve státě, na ulicích i v hlavách lidí médii pravidelně promazávanými. Běsnící chaos je nástrojem, průvodním jevem i podstatou apokalypsy, která právě začala, a která bude tím posledním, co lidstvo zažije. Vstoupili jsme do poslední éry!

Podstatu tohoto chaosu zachycuje cover alba. Jeho agresivní barvy a centrální postava na pomezí abstrakce ztělesňují chaos, který se rodí uprostřed města, symbolu lidstva. Z něj vyrůstá a jemu přináší zkázu; jeho kořeny čerpají sílu z hromady mrtvých. Vše obepínající šlahouny chaosu vtahují do sebe i diváka a činí ho součástí této scény. Tento chaos nemá identitu, tvář člověka či čehokoliv konkrétního. Není ani vítězný, pouze vše pustošící. Rozpadá se a zároveň se překotně rozrůstá a napadá vše jako plíseň, jako oheň. Vytřeštěné, zasažené oko na obloze pak symbolizuje hrůzu nad povahou zkázy.

Autorkou coveru je Daniela „Dahlien“ Neumanová. Její dílo využitím tradiční kresby a neobvyklou stylizací odkazuje také na hudební koncept alba. Ten, ač vychází z klasických tradic old school thrash metalu, death metalu a blackové melancholie, je jejich neotřelou kombinací. Album stojí na silných motivech, apokalyptické atmosféře a nově také mnohem víc na metalové agresi. Poslední dny začaly!

TOPlist